reklama

Chýbaš ...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

chýbaš ako soľ,

ako deň,  či noc,

ako láska, či život môj,

dala by som čokoľvek,

len aby som mohla byť s tebou.

Ty spíš si unavený,

ako šíp zlomený,

cez to všetko,

akú diaľku, čas a priestor,

ja v kradnem  sa do tvojich snov,

tíško šepnem:

 „chýbaš láska, už chcem byť s tebou“

Ja dúfam, že ty vieš to...

Nikola Figurová

Nikola Figurová

Bloger 
  • Počet článkov:  9
  •  | 
  • Páči sa:  0x

famózna, úžasná, neodolateľná, :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu